-


Efter nyår bestämde jag mig för att börja blogga igen efter en tung och jobbig höst. Jag kom verkligen igång och kände att jag hade så mycket ideer och inspiration till att blogga osv. men det höll 2 veckor sen tog stressen över igen. Allt med prov, körkort, uppgifter och sånt gjorde verkligen att även fast jag inte ville blev jag tvungen att lämna bloggen åt sidan för att fokusera på det andra. 

Januari blev helt enkelt en stressmånad. Jag bestämde mig sen för att fixa klart allt som stressade mig och ta tag i bloggen igen efter det, men sen blev det kaos. Jag blev trött och ledsen för att jag kände stress över allt och inget och allt blev bara tungt och jobbigt. Hade ingen kraft eller ork till något. Det blev kaos inom mig helt enkelt.

Nu efter mycket fundering och planering har jag bestämt mig för att ta tag i allt. If you want a change, make a change. Jag tänker inte låta stressen och ångesten ta över allt igen, jag har massa roliga planer den närmaste tiden och jag känner att nu är det dags att tag i sig själv och uppnå alla de mål jag har.