Min morgon


Godmorgon! I morgon börjar skolan igen, men det är bara en dag och sen är vi lediga på tisdag så det är ju skönt. Har jobbat med lite skoluppgifter hela morgonen som jag ska försöka få klart denna vecka. Har en hel period i YA som väntar som ska bli riktigt roligt, men före det har jag ett finska prov och ett boksamtal som ska fixas klart. Men jag läste färdigt min bok igår kväll så nu känns det skönt att ha undan den biten iallafall.


Snart kommer Aron hit, vi ska krypa ner i sängen och kika The fault int our stars filmen (eftersom vi båda har läst boken nu), och sen ikväll blir det Mango House med hela familjen för att fira min födelsedag så länge min bror och hans flickvän fortfarande är hemma. De har åkt tillbaka till St. Petersburg när jag fyller år så därför firar vi mig ikväll med att äta ute. Super mysigt!