Happy new year


Gott nytt år! 2014 är förbi och jag är mer än redo att välkomna 2015. 2014 har innehållit några av de bästa stunderna någonsin, men även de tuffaste och jobbigaste dagarna har jag upplevt här. Men jag ser endå glatt tillbaka på året som varit och välkomnar nu 2015 med öppna armar. Har så mycket roligt att se fram emot det kommande året. 

Avslutade även 2014 med en av de bästa kvällarna någonsin. Först 3 rätters middag med Aron och familjem, och sen nyårs fest med vännnerna hos Elin (bilder kommer). Vi hade verkligen super roligt! Spel, mat, gott, dans, tävlingar, lekar och skålade in det nya året med världens underbaraste vänner. En kväll jag sent kommer glömma.

Men nu är det nya året här och jag har haft en riktigt bra och mysig första dag. Vaknade runt tolv efter en kort natt. Låg kvar och läste i några timmar, sen begav jag och mamma oss ut för en promenad vilket var så skönt. Åkte sen vidare för att jobba nåon timme och sen hem för att ta en lång och varm dusch. Senare åt vi god middag och efterrätt, hel familjen. Har sedan dess bara legat i sängen och läst, kollat film, käkat godis, haft mysigt samtal med älskling, och bara njutit av att vara ledig. 

Nu är jag riktigt trött och ska klicka igång ett avsnitt friends som jag sedan kan somna till. I morgon blir det mysdag med Aron, längtar. 
-2015-