Goodnight


Gårdagen blev en mysdag med älskling. Han kom hit rätt tidigt så vi låg bara å pratade en stund, sen somnade han och jag städade rummet. Är jag blev klar nån timme senare väckte jag honom och så gick vi ner till butiken för att köpa ingredienser så vi kunde göra milkshakes senare. Vi kom hem och kollade dumb and dumber (bästa) och sen käkade vi super god tacopaj. Ishockey, mys, godis och prat bestod resten av kvällen av. En riktigt mysig dag!

Idag har jag spenderat mest tid åt att läsa färdigt min bok, sen blev det träningar i tellus och efter det hem för att duscha och ställa mig inför kvällen. Åt pappas goda pizza och sen skjutsade han mig och Johanna till kållby. Först us en stund sen åkte jag och Aron hem till han. Jag drog på mig hans tröja och kröp ner i sängen eftersom jag har dragit på mig en liten förkylning, så Aron fixade te till mig och sen såg vi dumb and dumber 2. 
Nu ska jag sova, puss och gonatt.