Min helg


Min helg har varit toppen! Lördagsmorgon stack jag iväg på utbildningsmässa från 9-12, strax efter åkte jag hem till Arons. Vi storstädade och gjorde om i hans rum och det blev faktiskt riktigt bra! Efter flera timmars städande och fixande bestämde vi oss för att dra hem till mig och spendera resten av kvällen där. När vi kom in genom dörren var tortillas uppdukat på bordet så vi fick sätta oss och äta med det samma, så gott! Sen på med myskläderna, film och prat resten av kvällen, en riktigt lyckad lördag blev det. 

Efter att ha sovit ut på söndagsmorgonen hoppade jag i duschen och åt sen frukost. Tog mitt pick och pack och dro hem till Aron. Hade en riktigt jobbig huvudvärk störta delen av dagen så då vilad jag lite medans Aron övade till bilkortet. Sen blev det läxläsning, mera övande för oss båda, mat och massa skratt. När jag kom hem skikade jag och pappa two and a half men och sen blev det natt för mig med. 

Idag är det måndag, jag har två lekitioner + julfestplanering. Sen bilskola och städning. Nu ska jag dra till skolan, ha en bra måndag! 

Två bilder från igår.