Godmorgon


Godmorgon på er! Jag jobbar fortfarnde med bloggen, ska fixa ny header osv. och håller på att ränsa min dator för den är full så får inte in några nya bilder på den. Men har skaffat en ny hårdisk så ska så fort som möjligt försöka fixa det, men tills vidare blir det bara ipad och iphone bilder. 

Äntligen helg alltså! Efter en tung skoldag igår stack jag och Aron hem till mig. Tog det lungt en stund och sen fixade vi oss i ordning, käkade pizza och dro sen in till stan för att se The Maze Runner på bio. Vi sprang in till prisma för att blanda godis och sen stack vi till bion med Oskar, Glenn och Zakken. Riktig mysig kväll och en super bra film, rekomenderar den verkligen! När vi kom hem tog vi på våra myskläder och kollade Idol, vi var super trötta så somnade redan vid 11.

Idag är det lördag och jag ligger kvar i sängen, kollar film och fixar lite läxor. Så fort mamma kommer ska vi fixa med mina loppiskläder och sen senare ska vi på förlovningskalas. Ha en fin lördag!