22.11.2014


Long time, no see. Ja min provvecka är iallafall över och jag har nu en lugnare period vilket är riktigt skönt. Sen jag tittade in här sist har vi firat Sofie som fyllt år, shoppat, umgåts med vänner, familj och Aron, dansat, börjat bilskola, ätit, pluggat, städat, planerat och haft en hel del annat att göra. Men tyckte det var dags att kika in här igen och uppdatera er lite.

December närmar sig vilket jag tycker är super roligt, älskar julen. Har även flera roliga saker som kommer ske under december månad som jag verkligen ser framemot. Men mera om det senare.

Har dragit på mig en liten förkylning så igår kväll tog jag det bara lungt, åt pizza och låg i sängen och kollade idol. Fick sällskap av Aron tillslut som hade suttit ungefär hela halva kväll och spelat fifa med min lillebror. Iallfall gosade vi ner sen och hade en riktigt mysig kväll. 

Har precis vaknat och ska hoppa i duschen. Det står utbildningsmässa på mitt shema från kl. 09.00 och sen ska jag dra vidare till Arons för att fixa hans rum, super skojj.