Lite uppdatering


Hej fina! Mina dagar består av skola, läxor, jobb, träning osv. Därför inte så mycket extra tid till bloggen, tyvärr. Denna vecka börjar provveckan och dansen så då kommer jag också ha fullt upp och inte så mycket tid till att blogga. MenMen ska försöka slänga in ett inlägg nu som då när jag hinner. Min helg har iallafall varit riktigt bra.

I fredags blev det en lugn hemma kväll med hjärtat. En promenad till grubbo, pizza på kvällen, idol, godis, ljus och mys. Resten av kvällen låg jag med en sovande kille vid min sida och tittade på film. 

I lördags sov jag länge, kollade serie, duschade och ställde mig ikväll till Arons. Spenderade kvällen vid Glenns med några vänner och hade riktigt skoj. Kom hel rätt sent och somnade direkt.

Idag vaknade jag vid 12 av att pappa ringde och undrade om jag kommer ut till villan, så har nu gjort en del skoluppgifter och dansplanering inför veckan så nu ska jag packa och sen köra ut till villan och spendera resten av kvällen där, mys.

Bild från igår före jag stack till Arons.