Helgen


Hej på er! Dålig uppdatering i helg jag vet, men har iallafall haft det super mysigt de senaste dagarna. 

I fredags stack jag och Aron in till stan efter skolan och blandade en påse lös godis, sen åkte vi hem med Oskar och Glenn. Jag hade träningar på kvällen, så efter det duschade jag och sen åt vi tacos, super gott. Resten av kvällen kollade vi film och åt vårt godis och bara tog det riktigt lungt. Mysig kväll!

I går efter att ha duschat och ställt mig åkte jag och Johanna in till stan för att strosa på i lite butiker, sen åkte vi hem till henne och ställde oss iväg till kållby. Kvällen spenderades hos Isak med killarna, vi hämtade hämtmat, de spelade poker och jag och Johanns satt och pratade tjejsnack och käkade godis hela natten. En riktigt bra kväll helt enkelt! 

Ligger just nu i sängen och funderar på om jag ska ta mig upp för att göra läxorna eller ligga kvar och kolla Friends? Har iallafall match ikväll men ska försöka uppdatera er under dagen. Kram