03.09.14.13.18


Hej på er! Okej bloggen har stått stilla över helgen eftersom jag har haft fullt upp och sen bara njutit av att få umgås med mina vänner. 

Hade iallfall en jätte rolig helg. På fredagen kom Aron hit och han hade köpt Rolls hämtmat vilket vi avnjöt framför några avsnitt friends. På kvällen stack vi till stan på bio med killarna och somnade sedan när vi kom hem. 
På lördagen var det veneziansk så efter att ha städat och duschat kom Aron hit, senare kom alla andra. Vi grillade kött och gjorde ungspotatis, sköt raketer och hade otroligt roligt resten av kvällen, med en massa skratt och gott att äta. Aron, Isak, Johanna, Zakken och Kevin sov över här sen. Bästa kvällen på länge. 
På söndagen efter att vi vaknat och ätit åkte alla hem, jag gjorde mina läxor och stack sedan till Johannas för lite kvalitetstid och tjejprat. Vi tog en tur in till stan och fyndade lite grejjer, köpte McDonalds och tog hem det eftersom vi var för lata för att fixa något vettigt att äta, men det var skönt med lite söndagsmys. 

Nu är 4 skolveckan igång och min tid går mest åt skola, läxor, vänner och träning, så därför är uppdateringen rätt dålig för tillfället men jag har nu suttit och funderat och skrivit ner och planerat massor med inlägg och saker jag ska skriva om. Bara jag kommer igång igen så hoppas jag att bloggen ska börja rulla på.