4 bästa filmerna



Bio är något av det bästa och mysigaste jag vet så under de senaste månaderna har jag varit på bio flertal gånger och sett massor av filmer och käkat massor med popcorn. Jag tänkte lista mina 4 top favoriter för er som jag verkligen tycker är värda att kolla på.

22 Jump Street - Uppföljaren av 21 jump street. Alltså den här filmer är verkligen den bästa jag har sett på länge. Haha var faktiskt och såg den två gånger på bio eftersom jag tyckte att den var så sjukt bra. Har aldrig skrattat så mycket förut som jag gjorde under denna film, så denna är verkligen värd att kolla på enligt mig. En Actionkomedi med Jonah Hill och Channing Tatum. Så har du inget att göra ikväll, gå på bio och se denna med en bra vän och popcorn, eller så tar du bara med mig, funkar också.

Non-Stop - Detta är en super bra action film. Ärligt talat har jag aldrig gillat sådana filmer men efter att ha sett denna ville jag bara se den igen. Den var riktigt bra och handlade om flygplansagenten Bill Marks (Liam Neeson) som sitter ombord på ett flygplan mellan New York och London plötsligt får han meddelanden från någon på planet som säger att en person kommer dö var 20 minut tills 150 miljoner dollar har satts in på ett bankkonto som visar sig vara skapat i Bill Marks namn. Den här filmen är verkligen otroligt bra och spännande i mitt tycke, och helt klart värd att sätta 106 minuter på för se.

The Other Woman - En Amerikansk komedi film med Cameron Diaz, Leslie Mann och Kate Upton. Handlar om en kvinna som upptäcker att hennes pojkvän är gift, hon träffar Carly som är den bedragna frun och när ännu en kärleksaffär upptäcks samarbetar alla de tre kvinnorna för att hämnas och lära honom en läxa. Denna film är en typisk amerikansk komedi film men den var riktigt bra enligt mig och helt klart värt att kolla, mycket skratt och bra skådisar enligt mig.

Divergent - Okej denna film tror jag de flesta har sett eller iallafall hört något om, men är verkligen en av de bästa filmer jag någonsin sett. Har kollat den flera gånger redan och den är fortfarande lika bra enligt mig. Detta är en science ficton-äventyrsfilm och spelas av bl.a Shailene Woodley,
Theo James, Zoe Kravitz, Ansel Elgort och Kate Winslet. Har en super bra och spännande handling men är vedligt svår att förklara så har du inte sett den så se den, nu.

Okej detta var mina top 4 favorit biofilmer den senaste tiden som jag tycker att är värda att se på. Så ladda upp ikväll med massa gott, bra sällskap eller bara du själv med en massa kuddar (som mig) och ta och se någon av dessa filmer, eller varför inte alla? Ha en bra kväll, fina ni. Movie time.