10 sanningar om mig

-
-Mina största rädslor är raketer, ormar och döden.

- Hösten är min favoritårstid.

- Något jag älskar är kringlor, kan lätt tryck i mig flera stycken. 

- Jag har väldigt dåligt tålamod. Matteuppgifter och andra grejer, funkar det inte första gången ger jag upp..haha.

- Har en massa ovanor. Sätter mjölkpaket och andra förpackningar tillbaka i skåp och lådor när de blir tomma, osv.

- Jag är en tänkare. Över tänker allt.


- Min största kärlek är serien friends, har kollat igenom den 8 ggr och den är fortfarande bättre än allt annat som existerar på denna jord.

- Har aldrig rökt, snusat eller provat alkohol.

- Jag umgås mycket hellre med killar än med tjejer, eftersom jag växt upp med killar runt omkring mig trivs jag bättre i deras sällskap. 

- Har ett stort samvete. Vet jag att jag gör något som är fel mår jag otroligt dåligt över det och måste
 berätta sanningen. Därför har jag extremt svårt att ljuga och göra saker som inte är rätt helt enkelt.