Jag är tillbaka


Hej på er! Okej det är ungefär 3 månader sen jag uppdaterade sist, har alltså haft paus under sommaren som ni kanske märkt, men eftersom jag visste att jag skulle ha fullt upp valde jag att ta paus istället för att känna stress över att behöva uppdatera hela tiden.

Min sommar har varit helt perfekt! Har hunnit med en massa skoj under dessa 2 månader och har verkligen varit den bästa sommaren hittils. Började lovet med grillfest och poolparty hos hjärtat med våra vänner, sen vidare till helsingfors med Hanna på Miley Cyrus konsert, så sjukt bra! Sen har jag spenderat tid vid vår nya villa, grillfester, midsommar, bad, godis, bio dejter, mys med Aron, tjejkvällar, shopping, spenderat tid med min bror och hans flickvän som varit hemma i två månader, film marathon, jobbat, myst med släkt och kusiner, mm.mm.mm. 2 otroligt bra månader har jag haft, så när skolan började kändes det faktiskt riktigt bra att komma in i vardagsrutinerna igen. Dock kändes inte allt skol arbete så skoj men jag har klarat de första 3 veckorna så nu går det bättre och känns faktiskt riktigt kul att vara tillbaka i skolan igen.

Nu när sommaren är över och skolan kommit igång tänkte jag uppta bloggandet igen och hoppas att min uppdatering ska bli bättre än i våras iallfall. Haha, vi får se. Hoppas ni vill fortsätta läsa, för jag ska verkligen försöka uppdatera mera nu i höst, har många ideer så vi får se hur det går.