Do more of what makes you happy



Godmorgon! Min helg har varit super och har haft fullt upp så därför ingen uppdatering.

I fredags var det fiskets natt så efter skolan stack jag till farmors får att få min byxor fixade, hah. När jag kom hem hade Aron kommit dit redan så jag hoppade i duschen, ställde mig, sen åt vi pizza och så åkte iväg till kållby. Spenderade resten av kvällen på fiskets natt med massa härligt folk å myket skojj. 

På lördag morgon åt vi en massa frukost sen åkte jag iväg och jobbade till klockan 3. Kom hem och packade lite grejer så hämtade Aron mig och så stack vi ut till villan. Åt grillat, solade, simmade och kollade sedan ishockey matchen med lite gott. Efter matchen åkte vi hem, fixade en tårta och gjorde en grattis skylt och sedan gick vi till skolan för att säga grattis och krama min lillebror som har varit på stafettkarnevalen, de vann gatustafetten. Riktigt stolt! När vi kom hem åt vi tårta och sen myste jag och Aron framför tvn resten av kvällen. En riktigt toppen helg! 

Idag får jag se vad som händer, iallafall provläsning och städning ska jag hinna med, sen kanske jag spenderar resten av kvällen hos min kille. 

Bilden är tagen före vi for till fiskets natt.