Dagens outfit och veckan som gått



Hej på er! Min vecka har varit full så därför låg uppdatering. Liti kort om vad som hänt.

Onsdag: Hade vi fotbollsmatch.
Torsdag: Elin kom till mitt efter skolan så vi tog en tur ut till villan, han med en massa tjejsnack, åt mat och sen sov hon här.
Fredag: Vaknade på bästa sätt enligt mej, till regn. Haha. På kvällen hade vi träningar, min moponyckel lyckades jag bryta av på något konstigt sätt så Aron fick hänta mig. När vi kom hem åt vi pizza, duschade och kollade sedan ishockey. Johanna och Isak kom och hälsade på en stund vilket var riktigt mysigt. När de åkte hem la vi på en film men somnade rätt fort.
Lördag: Tog en sovmorgon och vilade ut. Jobbade sen fram till 4, åkte hem och ställde mig och sen iväg till Arons. Hans mormor bjöd på pizza, och sen stack vi ut med dom andra och spenderade resten av kvällen med fina vänner och massa skojj.
Söndag: Tog en promenad med mamma och sen åkte vi ut till villan för att hämta pappa och resten av kvällen firade vi min kusin som fyllt år, riktigt mysig dag. Pratade med mitt hjärta på kvällen innan jag somnade.

Idag började jag sent, så dagen gick fort. När jag kom hem satt jag ute i det varma vädret och njöt. Gjorde läxorna och sen stack jag iväg på match. Hann precis hem innan åskan och regnet slog ned, så nu ligger jag och pratar med Aron och ska städa rummet för att sedan ta det lungt och kolla serie och äta något gott resten av kvällen.