27041610

Hej på er! Länge sen sist ja vet men så blir det ibland när man har mycket att göra. Min vecka har innehållit skolaskolaskola..men min helg har däremot varit toppen! I fredags tog vi bussen till stan efter skolan, och gick på marknad. Resten av kvällen spenderade vi framför tvn och somnade sedan vid ett tiden. På lördag jobbade jag till kl 4, åkte hem och duschade och gjorde mig i ordning och vid 5 hämtade Aron mig och så körde vi till Simons för att grilla med dom andra. Köpte glass sökte munzees och spelade spel resten av kvällen hemma hos mig med fina vänner fick lördagen bestå av vilket var otroligt roligt!  Kollade lite friends och somnade sedan och sov en lång och skön natt. Idag ar jag gjort mina läxor och ställde mig sedan iväg till Arons och skall spendera resten av kvällen här. Nu ska vi grilla och äta ute i det fina vädret. Kramar