Weekeands

Hej på er, länge sen sist. Dessa två veckor har varit riktigt bra och har haft en hel del att göra så därför dålig uppdatering. Men förra helgen så stack jag och Aron iväg till tenniscentret och spelade badminton. På hemvägen hämtade vi pizza och sedan körde vi hem till mig i blås och regn och spenderade resten av kvällen i sängen frmför let's dance. Riktigt mysigt. På lördag var det så fint väder så vi tog en promenad, spelade wii, kollade tv och hade så sjukt roligt, min lille prins! 

Denna helg har han spenderat i ruka så jag och Johanna körde till Sofies på fredag kväll och spenderade kvällen där med tjejjerna, så roligt! På lördag stack jag till Johannas och vi fixade och städade och så. På kvällen hade vi tacokalas för Hannes och efter det stack jag till Johanna en stund igen för att prata. På söndag steg vi upp klockan 7 och åkte till stan för att spela match, när jag kom hem gjorde jag frukost och kollade serier och sen fixade jag klart läxorna och stack till Johannas. Vid sex tiden åkte vi hem till mig och käkade pizza och spenderade resten av kvällen där.

Nu sitter jag i skolan och känner mig riktigt trött och sliten, ska äta nu så hörs sen!