Valentines day

Hej, alla de inlägg jag försökte publicera igår kom aldrig upp men jag berättar lite kort om vad som hände. När jag kom hem fixade jag lite inför kvällen, sen pluggade jag klart till finska provet och sen stack jag och mamma iväg till nykarleby för att höra på en föreläsning som Laila Bagge höll. Den var riktigt bra! Klart värd att höra på. När jag kom hem hjälpte pappa mig att sätta upp en hylla, så snart börjar rummet äntligen bli klart. Kollade lite friends och duachade innan jag somnade.

I morse när jag vaknade hade mamma gjort frukost till hela familjen, vi fick alla varsit paket som en liten vändags gåva och sen åt vi jätte goda smörgåsare och hade det mysigt. Stack till skolan och skrev finska prov vilket faktiskt gick riktigt bra och nu har jag bara två timmar kvar så är det äntligen helg. Eftersom det är alla hjärtans dag idag så ska jag spendera den me min kille, kommer bli så mysigt! Vi ska in till stan efter skolan men mer berättare jag senare.
   
Ha en bra alla hjärtans dag fina ni!