I look back and i realize how lucky i am




Jag tänkte redan i början av Februari göra ett inlägg med bilder från olika händelser i Januari eftersom det har varit en otroligt bra och händelserik månad men jag gör såhär istället för att ni ska få en liten inblick och för att jag ska komma ihåg alla de fina sakerna som hänt. 

Min Januari månad 2014.

Börajde månaden med att Bruncha med familjen
Bloggen kom igång igen
Köpte nya yttrebyxor
Beställde biljetter till Miley Cyrus konsert
Hann med flera tjejkvällar
Var ute och åt på Mango Haus med tjejerna/familjen och Aron
Tjejerna hade fixat överraskningsfest åt mig till min födelsedag
Firade både min och Arons 17 års dag med vänner och familj
Färgade håret blondare
Började renovera om i rummet
Bakat en hel del muffinsar och kladdkakor
Myst med min fin kille 
Kollat friends
Fick finaste väskan och skorna av mina underbara vänner och pojkvän (ska visa senare)
Börjat träna fotboll igen
Har mått otroligt bra och varit lyckligare än på länge
Avslutade månade på bästa sätt i armarna på min kille

Insåg att Januari har varit en toppen månad, har mått bättre än någonsin och hoppas på att Februari blir lika bra med en massa skojj och glatt humör, tralalalaa.