16022014


Hej på er! Kass uppdatering de senaste dagarna, jag vet. Men har haft fullt upp och jag behövde verkligen en paus för att rensa alla tankar om allt som hänt den senaste tiden.  I fredags var det alla hjärtans dag, helt underbar kväll men berättar om det senare. Igår stack jag och Aron till stan så fort vi vaknade, köpte en töjja åt honom och lite annat. När vi kom hem tog vi det lungt kollade ishockey, mådde illa så jag sov en stund. Sen tog jag en dusch och så ställde vi oss klart inför kvällen. Min söta kusin fyllde ett år så vi var först på kalas. När vi kom hem tog vi på oss våra pyjamasbyxor och kollade på melodifestivalen. Hade jätte sjuk mage så somnade i armarna på min kille vid 10 tiden.

Idag har jag kollat friends, sovit, läst på prov och varit ute och gå med mamma. Kom precis ur duschen  och ligger nu i soffan i Arons pyjamasbyxor, saknar honom och tittar på 2 1/2 men med pappa. Gonatt!