A wonderful weekend


 
Sofies bild - finns fler bilder på hennes och johannas blogg

Godmorgon, säger jag halv 3 på en söndag. Haha iallafall så har min helg varit över förväntan och helt grym! Berättar lite kort.

Fredag- stack till stan efter skolan med Aron köpte presenter och hårfärg. När vi kom hem käkade vi pizza och Aron spelade lite playstation med Hannes sålänge jag fixade mig inför kvällen. Halv 7 stack jag till Johannas och när jag kmr dit har mina finaste tjejer fixat en överasknings fest med presenter och massa gott. världens finaste e dom! Kvällen va helt underbar.

Lördag- steg upp kl 7 och drog iväg på fotbollsträningar. När jag kom hem städade jag huset, duschade och sen kom mitt hjärta hit. Vi var båda helt trötta och tog en lugn kväll framför film och mys, så välbehövligt efter 2 fulla veckor.

Söndag- blev uppvaktad på sängen med frukost och presenter eftersom jag fyller år i morgon. Låg kvar och njöt framför några avsnitt av friends och nu när jag ätit och gjort klar mina läxor, ska jag börja fixa inför kvällens firande. Aron kommer hit och sen hela släkten så det ska bli jätte mysigt.